لومیا 930،‌پرچمدار سال 2014 نوکیا ظاهر شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مایکروسافت در نطق اصلی کنفرانس BUILD 2014،از نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ و بروز رسانی ویندوز ۸.۱ پرده برداشت و نوکیا نیز به معرفی تلفن‌های میان رده لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۳۵ و همچنین پرچمدار جدید خود با نام لومیا ۹۳۰ پرداخت.

لومیا۹۳۰ به نوعی نسخه بین‌المللی Lumia icon به شمار میرود.این تلفن از یک صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 1080p و یک دوربین۲۰مگاپیکسلی از نوع PureView به همراه لنز زایس بهره می‌برد.نوکیا در Lumia 930 نیز تمرکز ویژه‌ای بر روی دوربین داشته است و سنسور۲۰مگاپیکسلی آن را نه تنها به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز نموده بلکه نرم‌افزار Creative Studio را برای آن در نظر گرفته است.این نرم‌افزار فیلترهای مشابه اینستاگرام را به تصاویر گرفته شده با لومیا۹۳۰ اضافه می‌کند. 

در تصاویر گرفته شده با این تلفن،بصورت خودکار اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی و زمان و تاریخ عکس‌برداری اضافه می‌شود.کاربر حتی‌ می‌تواند به تصاویر گرفته شده موسیقی نیز اضافه کند تا در زمان مشاهده آن تصاویر،موسیقی انتخاب شده نیز پخش گردد.نوکیا این امکانات را در قالب اپلیکیشن Storyteller ارایه کرده است.

 

Lumia930Range-in-line

صفحه نمایش لومیا ۹۳۰ از نوع OLED است.این صفحه نمایش ۵ اینچ از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۴۴۱ پیکسل در اینچ پشتیبانی میکند و محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس ۳ بر روی آن کشیده شده است.

Lumia930-MixRadio-in-line

تلفن لومیا۹۳۰نوکیا به پردازنده قدرتمند Snapragon 800 مجهز شده است که بازده عالی و مصرف انرژی بهینه را تضمین می‌کند.از دیگر مشخصات فنی لومیا۹۳۰میتوان به ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی،حافظه رم ۲ گیگابایت و ۷ گیگابایت فضای ابری رایگان در سرویس وان درایو اشاره کرد.

این تلفن همچنین از باتری ۲٫۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و از اتصالات بلوتوث ۴ و شبکه چهار بانده LTE پشتیبانی میکند.

Lumia930-colours-in-line

امکانات نرم‌افزاری ویندوز فون ۸.۱ شامل دستیار صوتی Cortana و بخش اعلانیه‌ها (Action Center) نیز در این تلفن‌هوشمند وجود دارند.علاوه بر این‌ها،نوکیا یک نرم‌افزار اختصاصی به نام SensorCore را بر روی این تلفن نصب کرده است که اطلاعات مفید مربوط به سلامت را از سرویس Bing Health & Fitness جمع آوری کرده و در اختیار کاربر قرار می‌دهد.این نرم‌افزار ظاهرا قادر به ذخیره اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی کاربر نیز خواهد بود. از دیگر امکانات نرم‌افزاری لومیا۹۳۰میتوان به سرویس نقشه HERE،نرم افزار دوربین Nokia Camera،رادیو موسیقی MixRadio و مجموعه نرم‌افزاری آفیس اشاره کرد.

 

«تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا با قیمت ۵۹۹ دلار و در رنگ‌های سفید،‌مشکی،سبز و نارنجی از خردادماه امسال وارد بازار اروپا میشود و کمی بعد نیز وارد بازار آسیا میگردد.»

 

Nokia-Lumia-930-goes-official (5)

 




:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: نوکیا لومیا۹۳۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 1015
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : شنبه 16 فروردين 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com